BEZPŁATNA KONSULTACJA

Umów się na:

BEZPŁATNĄ KONSULTACJĘ

ZADZWOŃ TERAZ

Pon. - Pt. 9:00 - 15:00

Napisz do mnie: biuro@adamplutowski.pl

Zadzwoń: +48 508 509 582

Zapraszam do kontaktu od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 15:00

W 2022 roku do konieczności „obecności w sieci” są przekonani już niemal wszyscy przedsiębiorcy i freelancerzy, którzy swoją działalność zarobkową opierają na poszukiwaniu swoich klientów w internecie. Z samego tylko
Przesyt informacji w internecie, a co za tym idzie dezorientacja kogo słuchać i czego się uczyć. Doświadczasz tego również u siebie? Wiele osób czuje frustrację, bo czyta o jakichś lejkach
Facebookowy Manager Reklam skrywa w sobie kilka miejsc wartych przetestowania. Jedną z nich jest zakładka „Pozyskiwanie kontaktów”, którą odnaleźć możesz w rubryce „Działanie” podczas wybierania celu kampanii (podgląd poniżej). Ta
24 marca 2022

Marka osobista - Ty też ją posiadasz!

Czasy, w których wszyscy mogli być anonimowi, minęły (raczej) bezpowrotnie. I nie mam tu na myśli tylko tych z nas, którzy na co dzień korzystają z mediów społecznościowych. Relacje w pracy, stosunek do obsługiwanych klientów czy kontrahentów, a nawet wizyta z rodziną w sklepie na sobotnich zakupach - jesteśmy obserwowani, kojarzeni z konkretnymi miejscami i zdarzeniami.

 

Czy to ma wpływ na postrzeganie nas jako… przyszłego pracownika czy przyszłego partnera do współpracy? Myślę, że odpowiedź jest tu oczywista i dobrze ją znasz ;-)

 

Zarządzanie marką osobistą (jak ładnie określa to terminologia marketingowa) dotyczy też… Ciebie. Markę każdy tworzy w swoim otoczeniu, poprzez to, jakie cechy uzewnętrznia oraz w jaki sposób prezentuje się w środowisku znajomych i nieznajomych.

 

„Twoja marka jest tym, co ludzie mówią o tobie, kiedy nie ma cię w pokoju”

Jeff Bezos, prezes i dyrektor generalny Amazona

– trudno się z tym nie zgodzić.

 

Czy własna marka osobista ma nam jednak dyktować warunki życia, kontrolować każdą jego sferę (prywatną, zawodową), nasz czas wolny i ten, kiedy absorbuje nas rodzina, dom, praca, nauka?

 

Odpowiedzi jest pewnie tyle, ile osób doczyta do tego właśnie miejsca (dzięki! ;-)), ale jedno jest pewne - najważniejsze to zdawać sobie sprawę, że w miejscach, z których my korzystamy, są nasi przyszli pracodawcy oraz nasi byli, przyszli i niedoszli klienci.

 

 

Jeśli należysz do osób, które pracują na co dzień z klientami (jesteś osobą publiczną) i zależy Ci na rozwoju Twojej ścieżki zawodowej, możesz więc zwrócić uwagę na:

 

- wpisy, jakie publikujesz na swoim prywatnym koncie na Facebooku czy Instagramie,

- język, jaki dobierasz zostawiając komentarze czy opisy we wspomnianych powyżej mediach,

- zachowania i rozmowy ze znajomymi w miejscach publicznych,

- codzienne podejście z szacunkiem do każdego człowieka. 

 

Na koniec – równie ważne: nie daj się zwariować!

 

Kreowanie na siłę kogoś, kim nie jesteśmy na co dzień, będzie równie niewiarygodne.

 

Jaki jest więc „złoty środek”?

 

Zdawajmy sobie jedynie z tego wszystkiego sprawę.

 

W obecnych czasach możesz być niemal pewny, że Twój przyszły pracodawca lub osoba wstępnie zainteresowana Twoimi usługami najpierw sprawdzi Twoje konto na Facebooku.

 

Sprawdź w jaki sposób mogę Ci pomóc w wykreowaniu silnej marki osobistej w internecie poprzez konsultacje indywidualne TUTAJ>>

Adam Plutowski

Social Media Marketing

Consulting Adam Plutowski z siedzibą w Tczewie, przy ul. Andersena 1D/15, NIP: 5932539906, REGON: 363389732

 

Wszystkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie treści oraz zdjęć zabronione.

Obowiązek informacyjny przed wyrażeniem zgód na przetwarzanie danych (zobacz)

Sprawdź również Regulamin usług >>