Pon. - Pt. 9:00 - 15:00
Konsultacje online oraz stacjonarnie
"Miałam przyjemność uczestniczyć w szkoleniu prowadzonym przez pana Adama. Uważam, że czas był wypełniony po brzegi, maksimum wiedzy, "samo mięcho". Serdecznie polecam każdemu, nie tylko tym, którzy "próbują" w social mediach."
~ Żaklina Kowalkowska
„Zdecydowanie polecam :). Pan Adam znakomicie i w prosty sposób wyjaśnia jak korzystać z FB w oparciu o narzędzia Facebook’a oraz swoją bogatą wiedzę i doświadczenie, które posiada. Wyjaśnienie mechanizmów FB przez Pana Adama na pewno ułatwi prowadzenie fan page'a w ramach działalności gospodarczej, ale i nie tylko. Na szczególną uwagę zasługuje wysoka kultura osobista oraz pełny profesjonalizm Pana Adama. Pan Adam, prowadząc szkolenie, zwraca uwagę na szczegóły, co jest bardzo dużym plusem. Czapki z głów Panie Adamie ;)”
~ Marek Rogiński
"Serdecznie polecam współpracę z Panem Adamem Plutowskim, uczestniczyłam w szkoleniu, w którym Pan Adam z ogromną pasją opowiadał o tym jak korzystać z FB oraz z jego różnych narzędzi i technicznych możliwości. Wiedza przekazana była w bardzo dostępny sposób. Dziękuję i serdecznie Pana pozdrawiam."
~ Lilianna Szewczuk - Putrym
"Szkolenia przeprowadzone w naszej placówce czyli Domu Pomocy Społecznej w Pelplinie, były profesjonalne. Informacje przekazywane w sposób rzetelny i zrozumiały. Pan Adam posiada bardzo dużą wiedzę na temat funkcjonowania mediów społecznościowych - ponadto jest osobą bardzo sympatyczną. Bardzo serdecznie dziękujemy i polecamy innym."
~ Tatiana Czapska
Moduł IV – Sesja pytań i odpowiedzi
czas trwania: ok. 30 min
To czas na doprecyzowanie odpowiedzi na wszystkie pytania, które uczestnicy szkolenia zebrali podczas spotkania.
Odpowiadamy na nie na wspólnym forum, aby poziom uzyskanej wiedzy dla każdego uczestnika był na takim samym poziomie.
Moduł III – Techniki prowadzenia kampanii reklamowych
czas trwania: 120 min
W tym module szkolenia:
dowiesz się jak zwielokrotnić ilość odbiorców Twoich treści w social mediach dzięki kampaniom sponsorowanym w środowisku Meta (Facebook, Instagram, Messenger),
skonfigurujemy Managera Reklam, dzięki czemu będziesz mógł rozpocząć prowadzenie kampanii „od zaraz”,
nauczymy się w jaki sposób przygotować kampanię, aby spełniła swoje cele: większą ilość reakcji pod postami, większą ilość osób oglądających treści, większą ilość przejść na stronę www z ofertą, większą ilość zapisów na spotkania online oraz odwiedzin w punktach stacjonarnych,
nauczymy się jak pracować nad budżetem reklamowym, aby nie „przepalać” pieniędzy na działania nie przynoszące efektów (wg zasady Pareto).
Wynikiem trzeciego modułu szkolenia będzie: nabycie praktycznych umiejętności prowadzenia kampanii reklamowych w sposób oszczędny i skuteczny.
Moduł I – Strategia
czas trwania: ok. 90 min
Szkolenie rozpoczniemy od nakreślenia strategii obecności Twojej firmy w sieci.
Wspólnie opracujemy odpowiedzi na pytania:
kim jest Twój klient i gdzie będzie szukał informacji o Tobie,
w jaki sposób podejmuje decyzje i jak przygotować go do tego, aby wybrał właśnie Ciebie,
jak przygotować miejsca w sieci, w których następować będzie styk Twojej firmy z klientem (o wizerunku i treściach na stronie www, w wizytówce Google oraz mediach społecznościowych),
jak ułożyć strategię, której wynikiem będzie sprzedaż Twojego produktu lub usługi – będziemy tu rozmawiać o lejkach sprzedażowych, których budowanie, wdrażanie i optymalizowanie będzie miało kolosalne znaczenie dla Twojego dochodu.
Wynikiem pierwszego modułu szkolenia będzie dopracowanie, w których miejscach i w jaki sposób będziesz komunikował się ze swoimi potencjalnymi klientami oraz opracowanie skróconej strategii marketingowo-sprzedażowej.
Moduł II – Mechanika mediów społecznościowych
czas trwania: ok. 90 min
W tym module dowiesz się m.in.:
w jaki sposób działają algorytmy Facebooka, Instagrama i LinkedIna, wpływające na zasięg poszczególnych postów,
jakie formaty postów mają szanse na największe zaangażowanie Twoich odbiorców (czyli przy czym dzisiaj najchętniej zatrzymują się użytkownicy SM),
jakie dni i godziny są najkorzystniejsze do publikacji treści,
w jaki sposób planować publikacje z wyprzedzeniem, aby utworzone przed Ciebie posty publikowały się samodzielnie we wskazanych przez Ciebie dniach,
jak podnosić ruch na Twojego Fan Page’a poprzez marketing szeptany na grupach tematycznych oraz poprzez crossmarketing z innymi firmami obecnymi w sieci,
jak dopasowywać copywriting pisanych treści do rodzaju postów, aby osiągać nim zaplanowaną reakcję odbiorców,
jak opracowywać plan postów na dany miesiąc w oparciu o strategię obecności w sieci, omawianą w module I szkolenia,
jakie bezpłatne narzędzia oraz aplikacje pomogą Ci podnieść wizualny odbiór treści, jakie będziesz przygotowywać (zdjęć, grafik, materiałów video),
jak posługiwać się Meta Business Suite - podstawowym narzędziem służącym optymalizacji czasu spędzonego nad administracją Fan Page'a.
Wynikiem drugiego modułu szkolenia będzie: zdobycie przez Ciebie wiedzy z zakresu bezpłatnych działań, jakie samodzielnie możesz wykonywać w social mediach.
Przygotowanie
przed spotkaniem
Przed spotkaniem poproszę Cię o przedstawienie działalności, jaką się zajmujesz. Pomoże mi to jeszcze przed naszym spotkaniem zapoznać się z Twoimi dotychczasowymi metodami dotarcia do potencjalnych klientów a także znaleźć odpowiednie punkty odniesienia na rynku jeśli chodzi o działania Twojej konkurencji. Opis działalności przesyłasz do mnie we wiadomości mailowej najpóźniej na 2 dni przed datą szkolenia.
Od ponad 9 lat zajmuję się marketingiem
Najpierw pracując na etacie odpowiedzialny byłem za pozyskiwanie uwagi klientów indywidualnych i biznesowych jednej z ogólnopolskich korporacji z branży rozrywkowej, a od ponad 4 lat rozwijam marketing w mediach społecznościowych moich klientów – od restauracji, przez gabinety psychologiczne i kosmetyczne, aż po sklepy stacjonarne i zakłady produkcyjne.
Swoimi doświadczeniami chętnie podzielę się z Tobą i Twoim zespołem podczas szkolenia „Social Media Marketing”, przygotowując Was do skutecznego poprowadzenia marketingu Twojej firmy.
Zanim zaczniesz czytać dalej musisz wiedzieć, że 100% wiedzy przekazywanej podczas tego spotkania wynika wyłącznie z praktyki mojej pracy nad ponad 300 projektami marketingowymi dla klientów z różnych branż.
Co potrzebujemy do zorganizowania szkolenia?
Przeprowadzam je zawsze w komfortowym dla Was otoczeniu, czyli siedzibie Twojej firmy (ew. innym wskazanym przez Ciebie miejscu) lub w formie online poprzez platformę Click Meeting
Potrzebować będziemy dostępu do internetu (pracujemy na licznych przykładach).
Szkolenie ma wymiar praktyczny – pracujemy na komputerach (ja na swoim, Ty na swoim – również dla Twojego komfortu zapisywania notatek i pracy na konkretnych narzędziach).
Social Media Marketing
szkolenie dedykowane
Agenda szkolenia „Social Media Marketing”
Zapytaj o termin szkolenia
Oddzwonię do Ciebie ze szczegółami
Skontaktuj się ze mną w celu omówienia szczegółów:
Zadzwoń: +48 508 509 582
Napisz do mnie:
Pozostaję do dyspozycji:
Poniedziałek - Piątek | 9:00 - 17:00
W przypadku, gdy prowadzę szkolenia i nie mogę odebrać zawsze oddzwaniam w ciągu kilku godzin
Skontaktuj się ze mną w celu omówienia szczegółów:
Zadzwoń: +48 508 509 582
Napisz do mnie: biuro@adamplutowski.pl
Pozostaję do dyspozycji: Poniedziałek - Piątek | 9:00 - 15:00
W przypadku, gdy prowadzę szkolenia i nie mogę odebrać zawsze oddzwaniam w ciągu kilku godzin
Całkowity czas trwania szkolenia
"Social Media Marketing":
6 godzin zegarowych (z krótkimi przerwami technicznymi)
Koszt szkolenia:
Szkolenie dla 1 osoby:
1300 zł netto
Szkolenie dla zespołu:
Dla 2 osób – 589 zł netto / 1 os.
Dla 3 osób – 489 zł netto / 1 os.
Od 4 osób wzwyż – 389 zł netto / 1 os.
Często wybieraną opcją jest również organizacja szkolenia wspólnego
dla kilku firm z podobnego segmentu prowadzonych usług.
Istnieje możliwość rozliczenia się w dwóch ratach (omawiamy to indywidualnie).
Każdy z uczestników otrzyma pod koniec certyfikat ukończenia szkolenia, prowadzonego przez organizację zgłoszoną do ogólnopolskiego Rejestru Instytucji Szkoleniowych a także
40% zniżki na mój kurs online Akademia Jednoosobowego Marketingu stanowiący doskonałe uzupełnienie wiedzy po szkoleniu (10 videoszkoleń z checlistami).
Zapoznaj się z opiniami osób, które w podobnych szkoleniach brały już udział:
Dla absolwentów spotkania przewidziany jest również szereg udogodnień związanych z późniejszymi konsultacjami!
Adam Plutowski
Social Media Marketing
Consulting Adam Plutowski z siedzibą w Tczewie, przy ul. Andersena 1D/15, NIP: 5932539906, REGON: 363389732
Wszystkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie treści oraz zdjęć zabronione.
Obowiązek informacyjny przed wyrażeniem zgód na przetwarzanie danych (zobacz)
Sprawdź również Regulamin usług >>