Consulting Adam Plutowski z siedzibą w Tczewie, przy ul. Andersena 1D/15, NIP: 5932539906, REGON: 363389732

 

Wszystkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie treści oraz zdjęć zabronione.

Obowiązek informacyjny przed wyrażeniem zgód na przetwarzanie danych (zobacz)

Adam Plutowski

Social Media Marketing

Dla absolwentów spotkania przewidziany jest również szereg udogodnień związanych z późniejszym kontaktem z prowadzącym!

Zapoznaj się z opiniami osób, które w podobnych szkoleniach brały już udział:

Każdy z uczestników otrzyma pod koniec certyfikat ukończenia szkolenia, prowadzonego przez organizację zgłoszoną do ogólnopolskiego Rejestru Instytucji Szkoleniowych.

Całkowity czas trwania szkolenia stacjonarnego:

 

6 godzin zegarowych (z krótkimi przerwami technicznymi)

 

 

Koszt szkolenia:

 

Szkolenie dla 1 osoby:

 

769 zł netto

 

Szkolenie dla zespołu:

 

Dla 2 osób – 569 zł netto / 1 os.

Dla 3 osób – 469 zł netto / 1 os.

Od 4 osób wzwyż – 399 zł netto / 1 os.

 

Często wybieraną opcją jest również organizacja szkolenia wspólnego

dla kilku firm z podobnego segmentu prowadzonych usług.

Skontaktuj się ze mną w celu omówienia szczegółów:

 

Zadzwoń: +48 508 509 582

Napisz do mnie: biuro@adamplutowski.pl

 

Pozostaję do dyspozycji: Poniedziałek - Piątek  |  9:00 - 15:00

 

W przypadku, gdy prowadzę szkolenia i nie mogę odebrać zawsze oddzwaniam w ciągu kilku godzin

Skontaktuj się ze mną w celu omówienia szczegółów:

 

Zadzwoń: +48 508 509 582

 

Napisz do mnie:

biuro@adamplutowski.pl

 

 

Pozostaję do dyspozycji:

Poniedziałek - Piątek  |  9:00 - 17:00

 

W przypadku, gdy prowadzę szkolenia i nie mogę odebrać zawsze oddzwaniam w ciągu kilku godzin

Zapytaj o termin szkolenia

 

 

Oddzwonię do Ciebie ze szczegółami

Imię:

Numer telefonu:

Wybierz formę:

Stacjonarna

Online

Wstępna data:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Usługodawcę, w celu odpowiedzi na moje zapytanie, a także przekazania oferty handlowej (jeżeli dotyczy jej moje zapytanie). Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do udzielenia odpowiedzi oraz przygotowania oferty przez administratora danych. Oświadczam, iż zostałem pouczony o przysługujących mi prawach tj. prawie dostępu do treści swoich danych, prawie do ich sprostowania, usunięcia („prawo do bycia zapomnianym”), ograniczenia przetwarzania, prawie do przenoszenia danych, prawie sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz prawie do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie bez wpływu na ważność przetwarzania przed wycofaniem zgody.

 

 

Wyślij zapytanie
Wyślij zapytanie
Zapytanie zostało wysłane — dziękuję.

Wypełnij proszę wymagane pola

Agenda szkolenia „Social Media Marketing”

Social Media Marketing

szkolenie dedykowane

Od ponad 8 lat zajmuję się marketingiem

 

Najpierw pracując na etacie odpowiedzialny byłem za pozyskiwanie uwagi klientów indywidualnych i biznesowych jednej z ogólnopolskich korporacji z branży rozrywkowej, a od 3 lat rozwijam marketing w mediach społecznościowych moich klientów – od restauracji, przez gabinety psychologiczne i kosmetyczne, aż po sklepy stacjonarne i zakłady produkcyjne.

 

Swoimi doświadczeniami chętnie podzielę się z Tobą i Twoim zespołem podczas szkolenia „Social Media Marketing”, przygotowując Was do skutecznego poprowadzenia marketingu Twojej firmy.

 

Zanim zaczniesz czytać dalej musisz wiedzieć, że 100% wiedzy przekazywanej podczas tego spotkania wynika wyłącznie z praktyki mojej pracy nad ponad 200 projektami marketingowymi dla klientów z różnych branż.

 

 

Co potrzebujemy do zorganizowania szkolenia?

 

 Przeprowadzam je zawsze w komfortowym dla Was otoczeniu, czyli siedzibie Twojej firmy (lub innym wskazanym przez Ciebie miejscu).

 

 Potrzebować będziemy dostępu do internetu (pracujemy na licznych przykładach).

 

 Szkolenie ma wymiar praktyczny – pracujemy na komputerach (ja na swoim, Ty na swoim – również dla Twojego komfortu zapisywania notatek i pracy na konkretnych narzędziach).

Przygotowanie

 

przed spotkaniem

 

Przed spotkaniem poproszę Cię o wypełnienie krótkiego formularza, którego lektura pomoże mi szybciej przyswoić wiedzę o Twojej działalności jeszcze przed naszym spotkaniem. Wzór takiego formularza otrzymasz mailowo zaraz po wspólnym ustaleniu terminu szkolenia.

Moduł II – Mechanika mediów społecznościowych

 

czas trwania: ok. 90 min

 

 

W tym module dowiesz się m.in.:

 

 w jaki sposób działają algorytmy Facebooka, Instagrama i LinkedIna, wpływające na zasięg poszczególnych postów,

 

 jakie formaty postów mają szanse na największe zaangażowanie Twoich odbiorców,

 

 jakie dni i godziny są najkorzystniejsze do publikacji treści,

 

 w jaki sposób planować publikacje z wyprzedzeniem, aby utworzone przed Ciebie posty publikowały się samodzielnie we wskazanych przez Ciebie dniach,

 

 jak podnosić ruch na Twojego Fan Page’a poprzez marketing szeptany na grupach tematycznych oraz poprzez crossmarketing z innymi firmami obecnymi w sieci,

 

 jak dopasowywać copywriting pisanych treści do rodzaju postów, aby osiągać nim zaplanowaną reakcję odbiorców,

 

 jak opracowywać plan postów na dany miesiąc w oparciu o strategię obecności w sieci, omawianą w module I szkolenia,

 

 jakie bezpłatne narzędzia oraz aplikacje pomogą Ci podnieść wizualny odbiór treści, jakie będziesz przygotowywać (zdjęć, grafik, materiałów video).

 

 

Wynikiem drugiego modułu szkolenia będzie: zdobycie przez Ciebie wiedzy z zakresu bezpłatnych działań, jakie samodzielnie możesz wykonywać w social mediach.

Moduł I – Strategia

 

czas trwania: ok. 90 min

 

Szkolenie stacjonarne rozpoczniemy od nakreślenia strategii obecności Twojej firmy w sieci.

 

 

Wspólnie opracujemy odpowiedzi na pytania:

 

 kim jest Twój klient i gdzie będzie szukał informacji o Tobie,

w jaki sposób podejmuje decyzje i jak przygotować go do tego, aby wybrał właśnie Ciebie,

 

 jak przygotować miejsca w sieci, w których następować będzie styk Twojej firmy z klientem (o wizerunku i treściach na stronie www, w wizytówce Google oraz mediach społecznościowych),

 

 jak ułożyć strategię, której wynikiem będzie sprzedaż Twojego produktu lub usługi – zrobimy ją wspólnie pod koniec tego modułu!

 

 

Wynikiem pierwszego modułu szkolenia będzie dopracowanie, w których miejscach i w jaki sposób będziesz komunikował się ze swoimi potencjalnymi klientami oraz opracowanie uproszczonego lejka marketingowego.

Moduł III – Techniki prowadzenia kampanii reklamowych

 

czas trwania: 120 min

 

 

W tym module szkolenia:

 

 dowiesz się jak zwielokrotnić ilość odbiorców Twoich treści w social mediach dzięki kampaniom sponsorowanym w środowisku Meta (Facebook, Instagram, Messenger),

 

 skonfigurujemy Managera Reklam, dzięki czemu będziesz mógł rozpocząć prowadzenie kampanii „od zaraz”,

 

 nauczymy się w jaki sposób przygotować kampanię, aby spełniła swoje cele: większą ilość reakcji pod postami, większą ilość osób oglądających treści, większą ilość przejść na stronę www z ofertą, większą ilość zapisów na spotkania online oraz odwiedzin w punktach stacjonarnych,

 

 nauczymy się jak pracować nad budżetem reklamowym, aby nie „przepalać” pieniędzy na działania nie przynoszące efektów (wg zasady Pareto).

 

 

Wynikiem trzeciego modułu szkolenia będzie: nabycie praktycznych umiejętności prowadzenia kampanii reklamowych w sposób oszczędny i skuteczny.

Moduł IV – Sesja pytań i odpowiedzi

 

czas trwania: ok. 30 min

 

To czas na doprecyzowanie odpowiedzi na wszystkie pytania, które uczestnicy szkolenia zebrali podczas spotkania.

 

Odpowiadamy na nie na wspólnym forum, aby poziom uzyskanej wiedzy dla każdego uczestnika był na takim samym poziomie.

"Szkolenia przeprowadzone w naszej placówce czyli Domu Pomocy Społecznej w Pelplinie, były profesjonalne. Informacje przekazywane w sposób rzetelny i zrozumiały. Pan Adam posiada bardzo dużą wiedzę na temat funkcjonowania mediów społecznościowych - ponadto jest osobą bardzo sympatyczną. Bardzo serdecznie dziękujemy i polecamy innym."

 

~ Tatiana Czapska

"Serdecznie polecam współpracę z Panem Adamem Plutowskim, uczestniczyłam w szkoleniu, w którym Pan Adam z ogromną pasją opowiadał o tym jak korzystać z FB oraz z jego różnych narzędzi i technicznych możliwości. Wiedza przekazana była w bardzo dostępny sposób. Dziękuję i serdecznie Pana pozdrawiam."

 

~ Lilianna Szewczuk - Putrym

„Zdecydowanie polecam :). Pan Adam znakomicie i w prosty sposób wyjaśnia jak korzystać z FB w oparciu o narzędzia Facebook’a oraz swoją bogatą wiedzę i doświadczenie, które posiada. Wyjaśnienie mechanizmów FB przez Pana Adama na pewno ułatwi prowadzenie fan page'a w ramach działalności gospodarczej, ale i nie tylko. Na szczególną uwagę zasługuje wysoka kultura osobista oraz pełny profesjonalizm Pana Adama. Pan Adam, prowadząc szkolenie, zwraca uwagę na szczegóły, co jest bardzo dużym plusem. Czapki z głów Panie Adamie ;)”

 

~ Marek Rogiński

"Miałam przyjemność uczestniczyć w szkoleniu prowadzonym przez pana Adama. Uważam, że czas był wypełniony po brzegi, maksimum wiedzy, "samo mięcho". Serdecznie polecam każdemu, nie tylko tym, którzy "próbują" w social mediach."

 

~ Żaklina Kowalkowska

Konsultacje online oraz stacjonarnie

Pon. - Pt. 9:00 - 15:00

Zadzwoń teraz