Był lipiec roku 2018, gdy założyłem działalność gospodarczą.
Oferowałem konsultacje marketingowe i prowadzenie profili firmowych w mediach społecznościowych.
Z dnia na dzień zacząłem promować swoje usługi. Wdrażałem znane mi techniki, aby zdobyć pierwszych klientów i budować wizerunek w sieci. W lutym 2019 roku odszedłem z etatu w kinie, bo zleceń miałem już tyle, że mogłem spokojnie utrzymać rodzinę. I całkowicie poświęciłem się działalności, którą prowadzę do dziś. A którą krok po kroku rozwijałem przez ostatnie lata.
Obecnie wśród tego, co proponuję innym przedsiębiorcom są:
Konsultacje marketingowe – pojedyncze lub w serii spotkania, podczas których uczę technik i zasad budowania marketingu w mniejszych firmach.
Moja siedmioosobowa agencja marketingowa Social Media Fly, w ramach której prowadzimy profile firmowe w mediach społecznościowych dla blisko 20 klientów. Oprócz tworzenia wartościowego i profesjonalnego contentu, skupiamy się też na działaniach w systemie reklamowym Meta. W ten sposób wpisy docierają do znacznie większej liczby odbiorców.
Szkolenia – raz do roku otwarte szkolenie stacjonarne, a oprócz tego prowadzę kilka miesięcznie indywidualnych spotkań doszkalających w siedzibach firm.
AKADEMIA JEDNOOSOBOWEGO MARKETINGU
A teraz zobacz, jak wyglądają wybrane moduły kursu:
OPINIE I RECENZJE
W ostatnim materiale video poruszam kwestię marketingu szeptanego.
Pokażę Ci sposoby na uczciwe i realne zadbanie o recenzje klienta nt. Twojej marki.
Dam Ci wskazówki, jak wzbogacić partnerstwo biznesowe i wykorzystać potencjał budowania dobrych relacji.
KAMPANIE REKLAMOWE SM
Krok po kroku przeprowadzę Cię przez narzędzie „Menadżer Reklam”, abyś mógł samodzielnie realizować płatne kampanie oparte na postach.
Wyjaśnię, czym różnią się poszczególne cele kampanii, abyś nie przepalał budżetu. Pokażę, jak analizować skuteczność działań i o czym szczególnie warto pamiętać.
DZIAŁANIA BEZPŁATNE
Tutaj skupiamy się na tym, jak bezpłatnie lub niskobudżetowo wykorzystywać content w mediach społecznościowych.
Podporządkowanie się algorytmom, zaangażowanie odbiorców do reakcji, rola hashtagów i błędy ograniczające zasięgi naszych działań – to top tematy tego modułu.
WIZYTÓWKA W GOOGLE
W działaniach marketingowych nie możemy pominąć potęgi wyszukiwarki Google! Najpierw opowiem Ci o niej pod kątem psychologii zachowań użytkowników, a potem o sposobach na wysokie pozycjonowanie. Pokażę Ci, jak zarządzać wizytówką Twojej firmy, aby wzbudzała zaufanie i jak Google Analytics pomaga w określeniu odbiorców.
PRZYGOTOWANIE PROFILI SM
Dla niektórych regularna obecność w mediach społecznościowych to potwierdzenie jakości oferowanych produktów czy usług.
Dla innych to główny kanał sprzedaży. Jak to jest lub będzie u Ciebie?
Pokażę Ci, jakie możliwości dają dziś social media i jak je w pełni wykorzystać. Wytłumaczę, dlaczego poszczególne elementy w profilu firmowym są tak istotne i jak najskuteczniej przedstawić swoją ofertę.
STRONA WWW W PRAKTYCE
Jeśli myślisz o samodzielnym postawieniu strony internetowej swojej marki, to tutaj dowiesz się o narzędziach, które Ci w tym pomogą.
Jeśli planujesz zlecić to zadanie specjaliście, ten odcinek Akademii da Ci wiedzę, jak zabezpieczyć realizację u wykonawcy. Poznasz różnice i główne zadania stron internetowych, a także obowiązki jej właściciela :). Podpowiem Ci, jak zminimalizować koszty utrzymania www i poruszymy kwestie prawne funkcjonowania strony.
GRAFIKA I COPYWRITING
O tych niezwykle ważnych elementach składowych marketingu też należy powiedzieć. Wiedza o tym, jak skutecznie pisać, aby trafiać do odbiorców i o tym, jak zadbać o identyfikację wizualną Twojej marki pozwoli Ci osiągnąć kolejne cele w drodze do silnego i świadomego funkcjonowania firmy. Poznasz podstawowe zasady projektowania materiałów reklamowych dla swojej marki i techniki pozyskiwania pomysłów na treści.
MARKA FIRMOWA I OSOBISTA
Zbudowanie świadomego i jakościowego wizerunku Twojej marki decyduje o zaufaniu klientów.
W tym rozdziale Akademii wyjaśnię Ci różnice między marką osobistą a firmową i ścieżki ich przenikania się.
Wskaże Ci, jaki jest najczęstszy kierunek działań wokół marek w działalności jednoosobowej.
STRATEGIA SPRZEDAŻY
Prowadzisz biznes dla klienta indywidualnego czy dla firm? Znasz swój lejek sprzedażowy?
Bez takich podstaw nie da się działać skutecznie w marketingu!
Dlatego tutaj skupimy się na najważniejszych aspektach w drodze do stworzenia Twojej strategii sprzedaży.
KSZTAŁTOWANIE OFERTY
Na początku dowiesz się, jak określić grupę swoich odbiorców. Opowiem, jak nie powinna wyglądać oferta i jak stworzyć jej skuteczną wersję. Przedstawię Ci kluczowe elementy dobrze skonstruowanej oferty i powiem o języku korzyści w opisach produktów/usług. Wyjaśnię różnice między ofertą do sieci a drukowaną i dam kilka cennych wskazówek :). A wszystko to na konkretnych przykładach.
Ten kurs to niemal
10 godzin szkolenia w formie video,
które podzieliłem na tematyczne moduły:
moja opieka i wsparcie merytoryczne innych przedsiębiorców
w zamkniętej grupie
karty pracy – ćwiczenia pomogą Ci zrozumieć teorię i nabrać pewności siebie w działaniach
stały dostęp
– wykupujesz go RAZ,
a masz cały czas! Możesz wracać do nagrań
i materiałów PDF
dużo praktyki
elastyczność
– Ty decydujesz o tempie przerobienia kursu
uporządkowana wiedza marketingowa
od podstaw
Moja AKADEMIA to dla Ciebie:
Ciekawi mnie ta historia.
Twojego pytania nie ma tutaj?
Nie szkodzi, zadaj mi je osobiście!
tel. +48 508 509 582
Czy kurs kończy się otrzymaniem certyfikatu lub dyplomu?
Jeśli tylko chcesz, możesz napisać do mnie maila (biuro@adamplutowski.pl), abym w ramach wartości dodanej przygotował dla Ciebie spersonalizowany certyfikat ukończenia kursu. Muszę mieć jednak pewność, że solidnie wykonałeś zalecane w programie zadania. Po przerobieniu kursu zweryfikuję Twoje działania i, jeśli uznam je za wykonane, z ogromną przyjemnością prześlę Ci certyfikat ukończenia „Akademii Jednoosobowego Marketingu”.
Czy otrzymam fakturę za wykupienie dostępu do „Akademii Jednoosobowego Marketingu”?
Jasne. Podczas zakupu AJM na stronie internetowej, w koszyku, wskazuje się miejsce do podania danych niezbędnych do wystawienia faktury. Przesyłam ją w ciągu 2 dni roboczych na wskazanego maila.
Gdzie dostępne będą nagrania ze szkolenia?
Każdy moduł szkolenia osadzony jest na stronie internetowej AKADEMII JEDNOOSOBOWEGO MARKETINGU. Materiały video można pauzować, przewijać i wracać do nich w razie potrzeby. Każda lekcja z „Akademii” trwa między 45 a 65 minut.
Jak wygląda wsparcie merytoryczne po przerobieniu kursu?
Zaproszę Cię do zamkniętej grupy na Facebooku. Tę społeczność tworzą inni przedsiębiorcy, którzy, podobnie jak Ty, mierzą się z samodzielnym budowaniem i prowadzeniem marketingu w firmie. Będziecie mogli wymieniać się doświadczeniami, prosić o porady, a przy okazji… nawiązać nowe kontakty biznesowe! Na forum będę udzielać się również ja.
Czy można wykupić pojedynczy moduł kursu?
Nie. Kurs jest spójny i jako całość niesie największą wartość. Każdy kolejny krok w tej marketingowej drodze wynika z poprzedniego, wiedza jest usystematyzowana i logiczna.
Wyodrębnienie jakiegoś modułu byłoby jak pozbycie dobrze funkcjonującego organizmu jednego organu.
Masz pytania?
Inni też mieli – sprawdź, co ich nurtowało.
W "Akademii" opieram się wyłącznie na tym,
co działa. Sprawdziłem to.
Przekonaj się i Ty!
POZNAJ WARTOŚĆ AKADEMII JEDNOOSOBOWEGO MARKETINGU
10 videoszkoleń - wartość: 1500 zł netto
karty pracy i materiały PDF - wartość: 300 zł netto
wsparcie merytoryczne po przerobieniu kursu - wartość: bezcenna
Łączna wartość szkolenia to 1800 zł netto.
A Ty możesz mieć solidną dawkę marketingowej wiedzy
z ćwiczeniami za 590 zł brutto.
Tak, cena aktualna kursu
to 590 zł brutto!
Pamiętaj, Ty decydujesz o tempie budowy i rozwoju marketingu w swojej firmie. Ja i moja „Akademia” pomożemy Ci technicznie i merytorycznie poruszać się w tym obszarze.
Reszta jest w Twoich rękach!
Otrzymaj dostęp do „Akademii” już teraz, wybierając najwygodniejszą formę płatności: BLIK, Przelewy24, płatność ratalna (raty 0%)
Gwarancja
satysfakcji
Przejdź przez te 10 kroków kursu, wykonaj działania, a jeśli mimo to nie zaobserwujesz kilkukrotnego wzrostu skuteczności swojego marketingu w biznesie,
zwrócę Ci pieniądze wydane na kurs.
Jestem pewien wartości, jaką niesie AKADEMIA JEDNOOSOBOWEGO MARKETINGU, bo została ona wypracowana na podstawie doświadczenia zdobytego podczas realizacji ponad 500 kampanii marketingowych dla moich klientów.
Współpraca z Panem Adamem to czysta przyjemność :) Pan Adam jest osobą bardzo profesjonalną z cenną wiedzą, którą przekazuje w sposób jasny i przejrzysty. Zdecydowanie polecam!
~ Klaudia Supernak
Zdecydowanie polecam :) Pan Adam znakomicie i w prosty sposób wyjaśnia, jak korzystać z FB w oparciu o narzędzia Facebooka oraz swoją bogatą wiedzę i doświadczenie, które posiada.
Wyjaśnienie mechanizmów FB przez pana Adama na pewno ułatwi prowadzenie fanpage’a w ramach działalności gospodarczej, ale nie tylko.
Na szczególną uwagę zasługuje wysoka kultura osobista oraz pełny profesjonalizm pana Adama. Pan Adam, prowadząc szkolenie, zwraca uwagę na szczegóły, co jest bardzo dużym plusem.
Czapki z głów, Panie Adamie ;)
~ Marek Rogiński
Czytałem i słuchałem wielu marketingowych autorytetów, zaczynając i kończąc na książkach Prof. Kottlera. Ale skutecznie i w praktyce rozumieć marketing pomógł mi i pomaga Adam Plutowski. Dziękuję!
~ Marcin Boczarski
Z całego serca polecam Adama! Jego wiedza o marketingu, public relations, działaniu Fb czy innych pokrewnych zagadnieniach oraz profesjonalne podejście jest nieocenione! […]
Myślę, że każda firma lub osoba, która prowadzi jakąkolwiek działalność w sieci powinna korzystać z pomocy Adama.
~ Małgorzata Mielewczyk
To, co ja najbardziej doceniam w całej Akademii to ogrom wiedzy marketingowej przekazanej przez Adama w prosty i zrozumiały sposób. Bez zawiłych nazw czy definicji, a tak, żeby każdy zrozumiał i – mało tego – od razu miał chęć działać! Ogromnym plusem tego kursu jest też jego forma, czyli nagrania video, do których można wracać, a karty pracy przerabiać w swoim tempie. Bardzo polecam!
~ Joanna Zduńczyk
[…] U mnie opór [do działań marketingowych] trwał długo, aż w końcu zdecydowałam się na naukę i najpierw udział w Akademii Jednoosobowego Marketingu online (co było super, bo we własnym tempie), a następnie już z chęcią i otwartością po pierwszych doświadczeniach, wzięłam udział w szkoleniu stacjonarnym nt. Marketingu w Social mediach.
Jeśli czytasz tę opinię i masz podobnie jak ja miałam, zastanawiasz się co tu zrobić, to moja rada jest jedna - NIE TRAĆ CZASU, serio! idź na szkolenie do p. Adama! Ja niepotrzebnie zwlekałam... A może Ty, tak jak ja, poczujesz radość z tworzenia swojej marki i efektów, jakie na pewno przyjdą, gdy zaczniesz działać! Pozdrawiam, dziękuję i POLECAM!
~ Iwona C.
SPRAWDŹ, CO O MNIE, MOJEJ WIEDZY I PRACY MÓWIĄ INNI
Kilka faktów o mnie:
wykształcenie II stopnia z Zarządzania: Marketing i Komunikacja Społeczna
studia podyplomowe z Marketingu w Nowych Mediach
laureat 2 konkursów o najwyższą sprzedaż
ponad 500 biznesowych case studies przepracowanych od 2018 roku
uczestnik warsztatów „Facebook Pro + Instagram Pro” Piotra Chmielewskiego
współzałożyciel i członek zarządu Tczewskiego Klubu Biznesu
współzałożyciel marki Mosty w biznesie
twórca autorskiego szkolenia Social Media Marketing (dotychczas 5 edycji stacjonarnie)
Nazywam się
Adam Plutowski
Z marketingiem jestem związany od 2014 roku, a od 7 lat pomagam mniejszym firmom zaistnieć na rynku.
Zaczynałem od zera.
Nie mających środków na start ani oszczędności na koncie.
Nie korzystając z dotacji, otworzyłem własną działalność i po 7 miesiącach mogłem pozwolić sobie na odejście z pracy etatowej. „Trochę” miałem nóż na gardle, bo w drodze trzecie dziecko...
Jak przeszedłem od punktu startowego do punktu, w którym z dumą spojrzałem w lustro (i na konto)?
Jak znalazłem się w miejscu,
w którym jestem teraz?
Moja przygoda z marketingiem rozpoczęła się w 2014 roku, gdy zostałem zatrudniony w tczewskim oddziale kina „Helios” na stanowisku „specjalisty do spraw kluczowych klientów”.
Do moich obowiązków należało m.in.:
promowanie kina w środowiskach zewnętrznych, w tym obecność w mediach,
pozyskiwanie klientów biznesowych na różnego typu wydarzenia oraz nakłanianie ich do zakupu firmowych biletów do kina,
współpraca ze szkołami i placówkami edukacyjnymi w celu pozyskiwania grup na seanse specjalne.
Odnajdywałem się w tym, bo raz, że lubię rozmawiać z ludźmi, a dwa, że mocno interesowałem się narzędziami marketingowymi, więc w pracy miałem okazję próbować tego, co wyczytałem w mądrych książkach i czego nauczyłem się na studiach.
Nim się obejrzałem, a na pracy pełnej różnorodności, wyzwań i niekiedy wychodzenia poza własne granice komfortu minęły mi 4 lata.
Prywatnie…
miałem zostać tatą po raz trzeci!
Musiałem więc poszukać rozwiązania, które przyniesie mi i mojej rodzinie większe środki do życia. W pierwszym odruchu poszedłem do swoich przełożonych po podwyżkę
Usłyszałem pochwałę za świetne wyniki, poczułem pokrzepiające klepnięcie po ramieniu i…
spotkałem się z odmową.
Zarząd nie przyznał mi podwyżki, bo polityka firmy na to nie pozwalała. Miałem dwa wyjścia: poszukać lepiej płatnej pracy lub pójść „na swoje”. Wsparty rozmową z doradcą zawodowym uwierzyłem, że wiem, jak poruszać się w marketingu i mogę proponować to innym!
Dla kogo
jest AKADEMIA JEDNOOSOBOWEGO MARKETINGU?
Dla tych, którzy myślą o wystartowaniu ze swoim biznesem lub o nowym początku
Dla jednoosobowych przedsiębiorców, którzy mają na głowie… WSZYSTKO, co jest związane z ich firmą.
Dla niewierzących w moc marketingu i/lub nieprzekonanych do obecności w sieci.
Dla osób, które działały już w marketingu, ale… coś poszło nie tak i teraz stoją w miejscu.
Wspólnie znajdziemy wąskie gardło w tym, co robicie i skieruję Was na właściwy tor.
Ten kurs nauczy Cię marketingu, którego potrzebują małe przedsiębiorstwa,
aby stać się mocnymi.
Będziesz zarabiać więcej, ale mniejszym nakładem energii, czasu i środków
Zaczną przychodzić do Ciebie nowi klienci
Twoja marka będzie dobrze widoczna w sieci, a Ty zbudujesz grono zaufanych odbiorców
Jesteś przedsiębiorcą i wiesz, że marketing nie zrobi się sam, a jest niezbędny dziś w prowadzeniu świetnie prosperującej firmy.
Dzięki zaangażowaniu w szkolenie, które Ci proponuję (i rzetelnemu wykonaniu dołączonych do niego kart pracy):
AKADEMIA JEDNOOSOBOWEGO MARKETINGU
to kurs online, który
w 10. krokach
wyszkoli Cię w wykorzystywaniu ogromnego potencjału Internetu jako źródła dochodu.
Współpraca ze specjalistą od marketingu, który pomoże Twojej marce zaistnieć w sieci i zdobyć klientów to miesięczny koszt przynajmniej 5000 zł brutto.
Którego początkującego albo małego przedsiębiorcę na to stać?
Dlatego ja przygotowałem coś, co CIEBIE nauczy mądrze poruszać się w tym obszarze i…
zwiększać dochody.
Uśmiech niedowiarka pod nosem?
No to się przekonaj!
Consulting Adam Plutowski z siedzibą w Tczewie, przy ul. Andersena 1D/15, NIP: 5932539906, REGON: 363389732. Wszystkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie treści oraz zdjęć zabronione. Obowiązek informacyjny przed wyrażeniem zgód na przetwarzanie danych (zobacz)
Adam Plutowski
Social Media Marketing
Consulting Adam Plutowski z siedzibą w Tczewie, przy ul. Andersena 1D/15, NIP: 5932539906, REGON: 363389732
Wszystkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie treści oraz zdjęć zabronione.
Obowiązek informacyjny przed wyrażeniem zgód na przetwarzanie danych (zobacz)
Sprawdź również Regulamin usług >>